Come on form five, you can do it, more than, more than, you can do it, weella weella wella wella wello, we are the best, the very very best, come on let's do it, tingkatan lima, 2010, woo... ALLAHUAKBAR!! Yusho wa dare? Oretachi! Yusho wa dare? Oretachi! Yusho wa dare? Oretachi! Oretachi wa? Form Five! Oretachi wa? Form Five! Oretachi wa? Form Five! Takbir! ALLAHUAKBAR!

Monday, November 10, 2008

GoOd ByE F3


Sesungguhnya umur adalah sesuatu yang terbatas,Kematian pula sesuatu yang tidak diketahui.Manusia tidak mengetahui bila dia bakal mengucapkan selamat tinggal kepada dunia untuk bertemu Tuhan.Sesungguhnya perkara silam telah berlalu pergi dan tak akan kembali. Perkara yang akan datang masih terhijab.Maka yang tinggal hanya hari ini yang kita lalui..Sama2 kita doa agar Allah permudahkan urusan kita demi mengembalikan 
kegemilangan G12!

13 comments:

ilhamN said...

lawo lar pic ni..

Syafiq 007 said...

lawa,,lawa jgk....tp text kat bawah xlawa LANGSONG. dh la ade date print kt tepi. HODOH... anyway,, good luck to all who read this comment in the upcoming results...

ammar93 said...

rupe-rupernyer chapak masih lg tak mengerti erti setia kawan..sianyer

abduhN said...

PEh... gile ah... November 10th too... tarikh yg brsejarah...

Raden Mu'az said...

ana TAK SEMPAT MASUK! >:U

...
ok.

abduhN said...

Xpe... nnti mase amek kputusan kte amek gambo rmi2, msk skali org yg dh nk pndh....

abduhN said...

Tgk mase 10:11... Baek sey ammar...

Microsoft 1 said...

chapeak... siot jek kutok... org da bg terime kaseh r..
tp ana nak kutok gak.... asal gambo bnn kecik sgt!~~~... bnt punye besa cket... ni nk tgk mke pon tak tau sape...

overall ok r... n tarikhnye~~~ happy birthday 2 abduh. ngahahaha

nads said...

just click to enlarge lahh.

Anonymous said...

senyap dok sop!!

ammar93 said...

sop bende kecik mcm tu pon tak tau.. tak pe ... ok dr bdak tu tak berterima kasih lgsung. klu dier amik gambar tu ana tak redha duni akhirat!!!





















































ala gurau je la

Syafiq 007 said...

kalau ana msh xmengerti erti setia kawan,, anta masih x mengerti erti kesopanan...sianyer

ammar93 said...

contohnyer....